en trött måndag...

Melissa Horn och Maria Mena! Det enda som hjäper efter en lång dag i skolan!

Jag är oh så trött mina vänner! Men gött trött, sådär som man blir efter en dags träning! Idag hade vi en gästlärare i skolan, i vanliga fall har inet ettorna gästlärare men pia ordnade så vi fick det! Geene hette hon, är från New York men har bott i sverige i flera år, hon var konstnärlig ledare för NordDans i tio år och var med och startade det! Ganska häftigt;) Hon hade så himla bra grejer att säga, så logiskt, fast man inte tänker på det själv! Det var riktigt upplyftande!

I helgen måste jag tyvärr erkänna att jag har varit ute liiite för mycket, aldrig ett gott tecken när man fortfarande är trött på måndag;P Men kul hade vi!;D

Nu ska jag prata lite med sanna!<3

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0