geburtstagparty!

Imon fyller lilli år, då ska vi ha fest i vår lilla lägenhet! Sen ska vi gå ut, det är nice att gå ut i münchen, speciellt till Atomic Cafe där det finns massa ögongodis;) Synd att det inte är bästa musiken där bara kanske...

Ska bli skönt med helg! Varit så sjukt trött den här veckan, nästan somnat på lektionerna och då dansar vi ändå liksom! Men jag har knappt kunnat hålla mig vaken, jag har ändå inte lagt mig så himla sent, lagt mig vid tio och klockan ringer 6, tycker att det är ganska okej i teorin, men verkar som att jag behöver lägga mig vid typ 8 om jag ska vara pigg!

Har förresten bokat flyg hem nu, jag, bella och lilli flyger hem 13/12 och hem igen 2/1, så då ses vi;)


Nej, nu ska jag hjälpa lee med disken sen kallar sängen;)

Kramar från münchen!


Kommentarer
Postat av: Loebis

najs med ögongodis iallafall trots dålig musik... kuul att du kommer hem snart!!! <3

2009-10-23 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0