Kaffe, Kaffe, Kaffe

Tack gode gud för kaffet, vad gjorde människor innan kaffe? vad gör människor som inte dricker kaffe?^^

Jag gillar hur jag skrev i det förra inlägget att det nu gick "superbra" haha, gjorde det ju inte direkt! Jag anar att texten blir jätte liten igen, MEN okunnig som jag är så har jag absolut ingen aning vad jag ska gör åt saken!

Idag är jag sämre än igår, så går det väl när man tar ut segern i förskott antar jag! Men jag fortsätter kämpa på, jävla envisa förkylning!! och ja pappa, jag drcker mycket vatten, jag äter ordentligt, har till och med både honung och ingefära i teet och allt det där andra man ska göra;)

Just nu sitter jag och väntar på Tanja, hon ska komma hit och dricka lite kaffe, ganska okej att vara hemma o vara sjuk när nån annan också är hemma, tanja har ploppat sin axel ur led och nu måste hon gå med sån dära stödgrej, hon ser ut som en blandning av lara croft i tombraider och en enarmad bandit, mycket underhållande faktiskt!

Ska försöka boka flyg hem idag, över jullovet då alltså;) Det är bara det att det är ju så PISSIGT dyrt!! Gaah, jag hatar flyg, så har ryanair börjat flyga till en flygplats ganska nära münchen, men då kan man ju självklart bara komma till stockholm, och va ska jag där och göra? nadaa;) Så jag, isabel och lilli har bestämt oss för att boka ikväll, vi har hittat med mellanlandning i Paris för typ 1700, är väl okej...

Nu kallnar mitt kaffe snart!

//Becca


Kommentarer
Postat av: Tanja

sikken tur att någon kan underhålla din vardag babe..jag känner mig som en riktig cirkus artist.. vi kanske borde skaffa ett "stånd" på marknaden sätta upp mig på en pall bakom ett skynke ..med en lapp framför. 10 euro för att få se 2009:s Tomb Raider . kan vi tjäna en lant på mig också när vi endå e igång likson.?+eller?hahha. puss /tanja A:K:A Laura

2009-10-10 @ 01:23:26
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: Mia

Paris låter bra tycker jag :) Längtar tills du kommer hem och att jag har råd att komma ner :)



Jobbsökandet går så där. MÅSTE sätta igång ordentligt nu igen! Ska få en jobbcoach på Arbetsförmedlingen nu :) Men det ligga i och gå runt och bara dela ut en massa cv! PEPPA!



Du är min nära och kära vän Becca! <3



Pussar och kramar! <3<3

2009-10-10 @ 11:11:24
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0