Mot friskhet!

Idag har jag varit hos läkaren, fick antibiotika, så nu jäklar ska det bort! tre dagars kur, som visst sitter i kroppen i 7 dagar, men det ska nog gå, bara jag får ur den här skiten ur kroppen så är jag nöjd!
Får börja dansa igen på onsdag enligt vad läkaren sa, men hon skrev denna fredagen på pappret, men jag kan mycket väl ha missuppfattat eftersom hon inte kunde någon engelska! MEN jag höll hela konversationen på tyska, är faktiskt ganska nöjd med det, pluspoäng till mig!

Idag har vi haft sommarvärme här nere, 27 grader, haha, så till er hemma i schweden som sitter o fryser arslet av er har jag bara en sak att säga; münchen is the shit! moahhaha OCH ingefära, fast det kanske jag skrev i det förra inlägget?

Nu ska jag och lilli kika på Dirty Dancing 2, fast hon kanske egentligen borde sova med tanke på att hon ligger i min säng o sjunger en dansversion av muminlåten... HILFE!

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0