Ny vecka

Idag har jag varit i skolan, körde uppvärmningarna och sedan gick jag hem vid halv två! Känns bra, känns helt underbart att röra sig igen, men tur att jag inet körde på i 110 första dagen för bara av det här så är jag helt slut! klockan är nu 19;46 och jag har varit trött sedan jag kom hem från tanja vid typ 18;00 och nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli typ halv nio så att jag kan gå och lägga mig!
Man har ju så sjukt roligt liv när man tränar hela dagarna, skolan är skit kul men så fort man kommer hem så är man så trött att man bara sitter o väntar på att klockan ska bli läggdags typ;)

Jag hade världens hemskaste mardröm om sanna inatt, kan inte ens skriva vad det var, men kan ju bara säga att skulle nått hända min sanna skulle jag absolut dö! Uscha, bärst för er att ni tar väl hand om henne där hemma, för hon är guld värd!

Snart är det vinter här i münchen, på tal om allt och ingenting, men iaf! På radion sa dom att det skulle snöa imorgon, Hej vinterjacka säger jag till det, fast det säger jag nog även om dte inte snöar, för fasen vad kallt det var imorse!

Nu ska jag börja ladda för morgondagen, borsta tänderna och sova;)

Gonattkramar från münchen=)


//Becca

Kommentarer
Postat av: Tanja

hallo hallo ditt lilla strå!!!



du måste vara med i min tävling. du slipper INTE undan!!.. palla fram något kort nu..jag veeet att du haaaar ;)



jalla jalla!! kärlek tanni

2009-10-13 @ 16:25:28
URL: http://thetanya.blogg.se/
Postat av: loebis

sköönt att höra att du mår bättre å har börjat dansa igen....

pusspuss

2009-10-14 @ 10:14:52
Postat av: Sanna

Jag älskar dig sådär obeskrivligt mycket. Jag är lyckligt lottad som har dig i mitt liv. Du är min stjärna Becca. Tänker på dig <3

2009-10-15 @ 19:51:33
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0