Oh Yes

Jag fortsätter min väg mot friskheten, och mina vänner jag kan meddela att det går framåt! Idag mår jag väldigt,väldigt mycket bättre!
Har haft en helt underbar morgon(tanja höll på att dö när jag sa det eftersom jag gick upp i falsett när jag sa morgon)Jag orkade både diska,städa och dammsuga imorse, känner mig mycket nöjd med mig själv! Antibiotika gjorde nog susen! Har även legat i sängen druckit te och läst min bok=)

Fattar inte problemet med mitt tangentbord, när jag skriver på msn går det jätte bra, men när jag bloggar är det ju helt kört! Är jätte segt, är helt stört, pallar inte att skriva mer nu, återkommer senare mina vänner!

Nu verkar det iofs gå superbra, så jag vet inte riktigt vad som händer, får väl se om det är likadant sen igen!

Förresten, jag ska bli världspresident! Jag och nella har en fantastisk vattentät kampanj för en helt underbar värld!

Rebecca for President and Nella for VicePresident!

Nu ska jag sova!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Becca

vet inte riktigt vad som hände här, kanske bara är på min dator som det är katastrof? ;D Men i vilket fall som helst så är det här korrekt, eftersom jag är världsprsident så bestämmer jag att det ska se ut såhär och alla "felstavningar" är helt korrekt i min underbara värld;)

2009-10-08 @ 15:25:53
URL: http://belbec.blogg.se/
Postat av: Tanja

bra att du valt att uppdatera din blogg mer än en gång i månade nu när du inte har något annat liv kanske bara..iaf..men ändå..:P kärlek /tan

2009-10-08 @ 17:00:56
URL: http://thetanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0