Trött

Hej världen!
Här ligger jag, som vanligt, sjuk i min säng! Om jag inte varnat er innan så gör jag det nu! min punkt-knapp åär trasig, därför får ni stå ut med lite för många kommatecken;)
Ja, jag är sjuk, feber, igentäpt, svullen och så sjukt trött, MEN det är faktiskt bättre idag, ust nu känns det inte så, men det har varit bättre tidigare idag, hoppas det fotsätter så! Det är visst ett virus så går ju inte bort med antibiotika!
Jag blir så trött, på allt och alla! gaah!

Nu ska jag sova, försöka bli friskare=)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars stackars becca! själv är jag tillbaka i skolan igen. lite snorig men annars. fast det är väl så det brukar vara? för mig går det över lite smidigt och lätt medan du får kvarstående men i en månad efteråt. världen är inte rättvis.

2009-10-07 @ 10:54:13
URL: http://www.bodilsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0