Back on track

yes box, nu är även jag tillbaka i münchen, känns riktigt bra!
Jag har dock lyckats dra på mig en förkylning, hostar och har mig, svininfluensan tänker ni? njae, jag vet inte det, jag o lilli tror nämligen att vi hade den i våras, så vi slipper nog den nu! Men det är bara så himla tråkigt, ag har nämligen lyckats hålla mig frisk, a alltså nästan helt frisk, hel sommarlovet hemma, sen dagen innan jag skulle flyga tillbaka hit, vad händer?! jag blir förkyld!! gaaah!

Men igår trotsade jag min förkylning och gick på yogan, var så sjukt bra! jag vill aldrig sluta på Iwanson!!

Idag fyller Saan år, Grattis till henne<3
Gabbou fyller också så ett Grattis till henne också:)

Nu ska jag se om jag kan fixa iordning lite i lägenheten!

Ta hand om er!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackare!!! Hoppas du blir bättre snart! Tänker på dig och saknar dig! Dansa för mig också! ;)



Puss och kärlek! <3

2009-09-11 @ 18:24:12
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Älskling jag saknar dig! Krya på dig <3<3<3

2009-09-13 @ 15:23:58
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0