Oktoberfest

Nu är det igång! oktoberfest! Det är oh so nice!
Igår var vi där, min dirndl var på, vi drack mas, dansade på borden o sjöng med i låtarna! Mycket bra kväll!
Idag kanske inte riktigt är en lika rolig dag, men det är det värt!

Jag har ju klarat av första veckan på dagskolan nu! Helt sjukt vad tidigt klockan ringer på morgonen(6.00) men jag tycker att jag har lyckats ganska bra!
Förutom att man måste gå upp tidigt så är skolan jätte bra, det är väl iofs inte så olikt kvällskolan, de sätter dock lite mer på press på en nu under dagskolan och de går lite fortare framåt, och sen självklart att vi har andra lärare då!


Nu ska jag nog koka lite pasta och fixa lite sallad så jag har lite käk till skolan imorgon! Sen får jag nog gå ocg lägga mig;)

//Becca



Kommentarer
Postat av: En som ser dig överallt

Kul att det gått bra första veckan, jag förstår att det är trögt när klockan ringer 06.00 för i vanliga fall brukar du lägga dig vid den tiden.-:)

Hälsa Chech från mig och glöm inte att fråga om han gillade djungelvrålet.

2009-09-23 @ 11:07:15
Postat av: Lilli

Här sitter jag sjukligen och är lite bitter och slien trots flera timmars sömn,

Hoppas dt blir bättre nu till helgen så man kan fira oktoberfest utan problem! Men det ska ng gå bra=)

ar diskat lite iaf och tvättar lite handdukar och lakan men detärväl det enda vettiga hittills! Ses snart=)

2009-09-24 @ 14:32:17
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0