1a Augusti :)

Om fyra veckor åker jag hem till münchen igen, nu när jag gått här i två veckor och räknat ner, ja nästan timmarna och nu då, när det bara är fyra veckor kvar blev jag från ingenstans väldig väldigt stressad! Hur ska jag hinna med allt jag har tänkt hinna med?! Och hur fasen ska jag ha råd med allt?!

Vet ni förresten vad som hänt mer? Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle säga det här, men jag måste ha en iphone, okej, måste och måste, men jag BEHÖVER en iphone!! Jag måste lösa det här på ett eller annat sätt, jag bara SKA ha en!!

Okej, nu lugnar jag ner mig, lämnar iphone-yran och ska berätta om min helg ;)

Igår efter jobbet tog jag tåget ner till stugan, åt god grillad mat och bara slappnade av, Imorse fick jag frukost på sängen och sen var jag på en joggingtur vid havet :)
Resten av tiden har jag jag vart djupt nere i min Dan Brown bok, oo vad bra den är!

Nu ska jag nog luta mig tillbaka och läsa tills jag somnar!

2 dagar kvar på jobbet,s en kommer mina kära tyskar och hälsar på :D

//Becca


Kommentarer
Postat av: loebis

varför helt plötsligt denna iphone yra??

2010-08-02 @ 00:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0