Helt okej...

Jag har det ganska gott just nu, speciellt just i detta tillfälle då jag dricker te med ingefära och äter godis. Men allmänt har jag det ganska gott, jag jobbar, alldeles för mycket, men det funkar.
Jag har inga pengar, men får ju iaf lön på onsdag, så även det skall väl ordna upp sig hoppas jag!

Jag har också fått linser, så nu ser jag, ganska häftigt hur stpr skillnad det gör! Har lämnat in mina glasögon med så att jag får rätt styrka i dom, så snart så ser jag i alla lägen ;)

Imon har jag bara en vecka kvar på jobbet för den här sommaren, jag vet att ja tidigare skrivit nedräkning och önskat att jag skulle få åka tillbaka till münchen direkt när jag kom hem, men hjälp vad snabbt tiden gått!!

Som alltid när jag inser att det är dags att åka hem till münchen kommer stressen över allt jag inte hunnit med, alla jag inte hunnit träffa eller "bara" hunnit träffa några gånger.
När jag kom hit tänkte jag att jag hade en massa tid på mig att träffa folk och hitta på saker, trots att jag skulle jobba..
Nu, såhär 12 dagar innan avresa inser jag att det hade jag inte alls, och dessa 12 dagar räcker inte alls till för allt jag vill hinna med..

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och somna i soffan framför en film, ska ju jobba kl 6 imonbitti och på söndagmorgon, kul helg ;)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0