København!

Nej, lillifee, du hade så rätt, var bella som lade upp det senaste inlägget ;)

Här sitter jag, som vanligt med en kopp kaffe och är lite halvdeppig, nyss hemkommen från Fantastiska köpenhamn och det är inte alls kul, hade det så bra så ville allt annat än att åka hem idag!
Har hunnit med att göra allt och ingenting:
Jag har träffat alla mina kära danskar och helena,
jag har åkt båtsightseeing på kanalen och gått på ströget,
jag har ätit och druckit gott,
jag har provat på poledancing med ida,
jag har kommit bort i köpenhamn, men upphittades rimligt snabbt igen,
jag har vart på housewarming hos ditte,
jag har upplevt lite av köpenhamns nattliv, 
jag har sett mange smukke sjömän i nyhavn,
jag har haft myskväll med ditte,
jag har haft söndagsbrunch med sherw,


Ja, som ni förstår har jag haft det helt fantastiskt! Jag planerar att återvända så fort tillfälle ges! ;)

Nu är det 2 veckor och två dagar kvar i Borås, sen bär det än en gång av mot München och ännu ett skolår!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0