Last night out

Jag tror ändå att jag väljer att ge Borås nattliv godkänt efter igår, var en trevlig kväll!=)

Idag har jag dansat, för första gången på hela sommarlovet! jag har ju valt att inte dansa alls för att jag var så trött på allt innan lovet, men nu känner jag att jag nog kan komma tillbaka till skolan med danslust, det känns sjukt bra! :)

Funderar också på om jag borde packa idag kanske, lär ju ha fullt upp de sista  två dagarna, så kanske är skönt att ha det gjort... Får nog iaf skriva en lista, annars får jag ju inte med mig hälften!
Ska också inhandla lite svenskt godis såhär innan jag åker, dröjer ju några månader till jag kommer hem igen!

hoppas att bella är hyfsat pigg efter jobbet idag, för då ska vi gå umgås lite! =))

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0