Test

Jag tänkte att jag kanske borde lägga upp nån bild sådär nån gång ibland? problemet är ju bara att jag vet inte riktigt  hur det fungerar, men jag ger det ett försök, kanske kommer det nån, kanske inte, kanske har jag fått tre utbrott innan jag ens lyckats publicera de här inläggen ;)
annars ska jag för övrigt dricka kaffe o käka lite marabou, ja, jag vet, dte är måndag idag, ingen godisdag, men jag behöver det idag!
Jag gör faktikst det, jag är nämligen mitt uppe i packning/städning inför münchen, phu, inget kul, vet inte vilken ände jag ska börja i så just nu är det halvt packat, halvt städat vilken bara blir en total kaos tillsammans! hahah ;)


Sådär, nu har jag allt lyckats få upp några bilder här, blev alltså ett litet testinlägg med lite bilder från den här sommaren =) Enjoy!




//Becca


Kommentarer
Postat av: Loebis

aww fina bilder!!!! <3

2010-08-30 @ 22:37:05
Postat av: Lilli

Endlich har du fått upp lite bilder på bloggen, din bollywood-porrdansare :P

2010-09-05 @ 20:20:59
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0