Pepparkakor

I söndags var jag och lilli och bakade pepparkakor hos maria, igår åt jag alldeles för många så jag hade jätte ont i magen hela kvällen. Idag fanns det ju inte så många kvar, men har ändå lyckats få i mig dagens dos ;)
Imorgon tar jag sovmorgon, eller ja, jag har ledigt från städningen, Stine ska städa åt mig så att jag kan sova en stund längre, det ska bli så skönt!

Jag har idag fått nån form av blockering/sträckning i höger sida av ryggen och nacken, så jag är gaaaanska orörlig för tillfället :P jag hoppas på att dte går över till imon, annars får jag gå och få det hela rättat till, känner mig helt sne...

Nu ska jag,lilli,stine och några av hennes roomiesar snart iväg till Tollwood, det är en julmärknad som ligger på oktoberfestplatsen.. den är jätte konstig, lite indian-inspirerad, men ändå lite julmysig sådär :)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0