That's the Jingle bell rock

Idag har jag köpt hem apelsiner och nejlikor så nu doftar det Jul i hela lägenheten :D
Det är den nionde December idag, och jag får väl motvilligt erkänna att jag vart på  extremt dåligt humör idag, eller inte hela dahen, men från att jag vaknade till baletten var över var jag som ett litet åskmoln som blängde hål på alla i min närvaro, mindre trevligt Becca, I know.. dumt, men åh vad jag bara vill ha lov nu.
Imorse kändes det som evigheter till lov, eller iaf helg. Nu har jag blivit på lite bättre humör och då insett att det är en dag till helg och ca fem riktiga skoldagar till lov, så okej, såååå farligt är det ju inte;)
Stine har idag lärt mig uttrycket: Ho HA nu gör vi det..
Så okej, 5 dagar to go..

Ho HA nu gör vi det!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0