Bara Söndag

Söndag morgon... Oftast brukar jag njuta ganska mycket av söndags mornar, speciellt de lördagarna jag inte vart ute och svängt mina lurviga, men idag vette fasen.
Egentligen är det väl inget fel, käns bara som att jag sovit för mycket men ändå inte fått nån sömn alls, skum känsla och den gör mig på kass humör, great ;)

Jag har ju då varit i förkyld i veckan och eftersom jag har planer på att vara frisk imorgon och kunna dansa helt så har jag haft en ganska lugn helg, väldigt skönt faktiskt, speciellt efter lovet...
I fredags var jag,sherw,amalie,helena och lilli på ett café/bar och drack kaffe och åt glass och kakor, mycigt att komma ut lite fast ändå inte party liksom :)
Igår var vädret helt underbart, jag och helena gick till glasscafét på hörnet, köpte massa glass och gick och satte oss i parken och solade,åt glass och pratade, så himla gött!
Det är nästan vår här nu skulle jag vilja påstå, får bara hoppas på att det håller i sig, så det inte blir vinter, tror inte jag klarar ännu en vinter!!

Nu ska jag väl försöka göra lite av den här dagen, om inet annat planerar jag att ringa sanna och höra lite detaljer om hennes grova blogginlägg :D

Ha en skön dag vänner:)

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0