Lycklig

Ja, jag är så lycklig!
Jag är lycklig över det jag gör och vart jag är och vem jag är! Jag är bara så nöjd med mitt liv just nu!

Idag skolkade jag från flooren, ja, okej, det var väl kanske inte speciellt bra men jag kände att just idag behövde jag det! Och det var så skönt, promenerade hem med gwen stefani på högsta volym i ipoden och bara njöt av allt!
Nu sitter jag här och äter supergod mat med massa sallad och dricker apfelshorle.

Jag ska spendera eftermiddagen med kaffe, melissa horn och 4e twilight boken, och vet nì? just nu känns det som att det inte kan bli mycket bättre!

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

aw inte lite avis, låter ju hur skönt som helst!!!

2010-02-10 @ 11:28:16
Postat av: Sänbänän

älskar dig fantastiska solstråle!

2010-02-21 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0