SOL

Igår väcktes jag av solen! Kan det bli bättre liksom? Var därför på topphumör hela dagen, känns riktigt bra!

I Helgen har jag och isabel fixat och donat med vårt fireparty, hela dagen var jätte mysig, jag är mycket nöjd!
Igår var vi på en långlånglånglång promenad runt olympiapark, det var nice :)

Jag har en ny kommentar till the voice, alltså första lyssnet: amazing, nu såhär några dagar senare: varför spelar de EXAKT samma låtar, ibland med två låtars mellanrum? Egentligen har jag väl inte så mycket emot det, jag gillar ju de flesta låtar grymt mycket, men seriöst det är faktiskt mer variation på min playlist på spotify!
Så tänker ju ni självklart: ja men varför lyssnar du inte på ditt jävla spotify då?
Jo ni, det ska jag berätta!
För 1: mitt spotify kraschade totalt häromdagen,
2: Det gick inte att ladda ner ett nytt,
3:När jag väl lyckats ladda ner ett nytt efter aslång tid, så står det att landet jag befinner mig i inte matchar min profil, NEJ klart det inte gör, för spotify är ju inte giltigt i jävla tyskland!
Slutsats: Det funkar inte, jag är arg på spotify, men jag vet att jag kommer börja älska mitt kära spotify igen så fort det börjar fungera, till dess ska jag kalla det för Zac.. euuaak!


Igår kollade vi på DejaVu, jag var vaken hela filmen och den var skit bra! har ni inte sett den så se den!

//Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0