Söndag

Ja, förändring har ju inte direkt varit min starka sida heller, men fullkornspasta? det som är så gott.. förstår jag inte!
Nu har vi lov, ett efterlängtat lov, jag ska spendera veckan i münchen, bella åkte hem till borås imorse, så henne kan ni ev. springa på där hemma, men jag stannar här. Ingen bra anledning egentligen, jag känner inte att jag vill åka hem, så då gör jag det inte :)
Men att bara stanna här känns lagom kul, alltså jag vet inte, jag är bara så uttråkad, eller rastlös, eller någon sorts blandning kanske? Det är drygt, det händer ingenting, allt är liksom bara platt typ.. Så nu väntar jag på att det ska hända lite roliga saker, och jag behöver inte vänta länge, för på onsdag landar juhaa här nere i münchen, det blir NICE!

Idag är jag på dåligt humör, ingen speciell anledning, började igår och har fortsatt idag, ska nog äta lite choklad sen, anar att det blir bättre då :)

Justdet! Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag vänner!! =))

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Så platt kan du väl inte säga att det är efter igår va? :P mohahahah

2010-02-20 @ 12:16:34
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0