where we're going we don't need no breaks..

Jag lyssnar på Rihannas Rated R album, det är bra!!!


Det har varit en konstigt vecka, fick en spark i huvudet och en lindrig hjärnskakning på det, inte så party, speceillt inte nu i repetitionstider, men det var ju inte så mycket att göra åt, tyvärr kan man ju inte vrida tillbaka tiden.. Det har varit en jobbig vecka, mentalt med, men jag hoppas det är bättre imon!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, det är segt att göra gratäng, det tar hundra år, varje gång jag gör det kommer jag på varför jag inte gör det oftare, MEN det ser iaf väldigt gott ut från utsidan av ungnen:)

Mitt spotify fungerar men krånglar fortfarande, what's up with that?! varför kan inte bara tekniken fungera som den ska? har tillräckligt att tänka på utan den..

Imorgon ska jag till stan och köpa nya skor, mina är trasiga, har varit det alltför länge...

Idag fyller malla år, hon ska ha tjejmiddag, jag hade velat vara hemma, det hade varit mysigt, saknar mina tjejor där hemma! <3

Förresten har jag sagt att jag signat upp mig som hårmodell? Bella är ju det, dom har workshops på wella för andra frisörer och då behöver dom folk att testa frisyrer och färgning på.. Jag sa att jag inte ville ha färgat utan endast klippning, dom pratade något om kort till hakan? hmm, jag ska dit imon så ska dom säga vad dom vill göra så får vi väl se hur våghalsad jag känner mig..
Saknar ju mitt långa hår, men som eva min kära granne sa: Det är ju redan kort, så du kan ju lika gärna klippa det kortare och spara sen igen.. och oh så sant, bara det inte blir svampfrisyr..som när jag var liten :P

Nu hoppas vi på att maten är klar!

Ha en mysig fredagskväll vänner:)

//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

du var saknad igår <3 men spännande med hårmodell... du måste lägga upp en bild om de blir kort... nyfiken!!

2010-02-07 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0