whooop whoooop

Jahap, vi har haft lov nu, därför vi varit totalt frånvarande och vi ber om ursäkt för detta :)
Isabel har hållit till i schweden och snökaoset och jag har hållit mig här nere i münchen där det går med stora steg mot vår, hahah det ni! Idag har vi +10 och sol!
Fast ja, egentligen kaxar jag lite här i onödan eftersom jag ligger nerbäddad i sängen med feber och förkylning, och tack gode gud sex and the city! Men så ja, nej, jag ska väl egentligen inte kaxa eftersom jag inte orkar röra mig utanför dörren idag.

Härligt att min kära lärare kommer att mörda mig, då hon har dubbelklass och ska avsluta stycket idag, vilket då betyder att hon kommer vara asförbannad att jag inte är där, MEN hade jag gått dit i min snygga feber och förkylning hade hon blivit lika förbannad och troligen skickat hem mig, så som ni ser mina vänner är det bara att stålsätta sig för en total no win situation, grattis till mig där.. fuck. skönt att vi haft en veckas lov så jag hunnit bygga upp min mentala vägg mot henne pyttelite iaf! Och sen hoppas jag att hon bara ignorerar mig imon istället, om jag är helt frisk då vill säga... Men det hoppas vi väl på?! :D

Nu ska jag nog dricka lite mer te och slänga på nästa avsnitt av SATC!!<3

//Becca


Kommentarer
Postat av: ciccipissi

vill me se satc me diig faaan då!

2010-02-23 @ 17:42:07
Postat av: lilli

Stackars sjuka roomie :( läs min blogg nu den handlar om dig och ditt älskade program.. Samirrie...

2010-02-23 @ 22:44:39
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhhhh! Becca! JAg vet inte om du redan hört den här låten, men den är såååååå braaaaa! Alexandra Burke - Bad boys! <3 looove it!

2010-02-27 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0