3 veckor senare...

Nej, okej, kanske inte riktigt 3 veckor, men ändå!

Idag är det första dagen på det nya året, spännande, än så länge har väl året varit bra, jag är lite trött idag, som många andra antar jag!

Idag ska jag städa mitt rum, göra antal försök till att organisera mina saker som ligger utspritt över..ja, överallt! Jag ska även försöka med det omöjliga: Packa utan att få övervikt? hahah, good luck chuck säger jag, det lär ju inte hända!
Jag kan verkligen inte förstå att jag åker hem till münchen igen, tiden har gått så sjukt fort, 3 veckor har bara flugit iväg! Det är lite jobbigt att ha två hem i olika länder, två liv liksom. Jag känner inte riktigt att jag hunnit göra det jag skulle göra här, träffa alla jag ville träffa o.s.v. Men det är ju inte mycket att göra åt nu, nu är det som det är och imorgon kl. 10.30 flyr jag än en gång borran. Trots att jag är lite besviken att det gått så fort och att jag inte hunnit med det jag velat, så ser jag ändå fram emot att komma tillbaka, det ska bli sjukt kul att träffa alla där nere igen och att sätta igång med dansen igen och allt!

Nej mina vänner, min rosa resväska kallar på mig!

Miljontals pussar och kramar till er hemma i schweden!
Gott nytt år, se till att njuta rejält och ha riktigt kul under 2010!!=)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad jag saknar dig <3

2010-01-03 @ 17:43:35
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0