Dancing in the dark

ÄLSKA Lady Gagas album The Fame Monster!!!

Nu är det redan söndag, fattar inte att helgen redan är typ över! Den började ju nyss?

I helgen har vi inet gjort speciellt mcyket alls, var faktiskt ganska skönt att inte gå ut, för en gångs skull:P Förhoppningsvis känner man sig lite mer utvilad, ingen garanti iofs, men ändå:)

Jag måste nog tyvärr göra något åt mitt sockerberoende, förra året när jag gick på kvällsskolan var jag jätte sugen på fett, sen jag började dagskolan har det enda jag velat ha varit socker, skumt det där egentligen! Men jag msåte skärpa mig, kan ju inet äta godis och sånt varje dag, det håller ju inte i längden!

Idag har jag pratat med min kära mor i telefon, vi har planerat och letat helger som hon kan komma ner och hälsa på, ser ut som det blir i mitten av mars, ska bli så mysigt att få hit henne:)) <3

Juha kommer ner snart, 17 februari får vi ner henne, känns lite som att få tillbaka en familjemedlem man förlorat, saknar verkligen henne här nere!!

Jag är så himla nöjd med att bo här, hur klarar man sig utan starbucks i sverige liksom?? det och Ben & Jerry's på bio, hur gjorde man förr??!?!;)

Nu är dte nog dags för lite mat, lagade potatisgratäng med köttfärs igår, var riktigt gött med nått annat än jag brukar äta:P

Tack mia för receptet, ska genast testas!! Och ni andra(om det är fler som läser) Skriv Skriv Skriv recept till mig!!!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Loebis

jag kommer inte på ngt gott å enkelt som jag tror att du skulle gilla.. :S

2010-01-13 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0