Eftermiddagskaffe

Igår hade jag och isabel mysfrukost! det var så himla mysigt!! vi åt toast o drack smoothie, och kaffe och the och som efterätt åt vi glass med varma hallon och kanel, m-m-m! Snacka om lyx eller vad?!?!

Idag har jag och lilli äntligen betalat våra u-bahn böter! Jag erkänner det var dåligt, det tog alldeles för lång tid att betala dom, men nu är dte gjort så nu tänker vi inte mer på det! Vi fick hjälp av en jätte snäll kvinna på banken, tänk det trodde jag inte att dom fanns här i tyskland, men joho då, visst ska man förvånas ibland med :)

Det har varit en riktigt skum dag idag, har hunnit med alla humör och känslor tror jag, hahha, har känt mig lite halv lost idag, baletten var okej, trött på moderna, fnissade mig igenom jazzen för att sedan vara skitsur på coachen för att sedan bli på gött humör igen och nu är jag glad och trött och njuter av mitt kaffe:)

Ska handla idag, i lördags köpte jag massa grönsaker som redan blivit dåliga..ibland hatar jag netto, men tyvärr är det en alldeles för stor ansträngning att gå nån annanstans och närmsta är väl lidl och det skulle jag väl inte påstå att det är bättre..

Jag och lilli har förresten promenerat till och från skolan varje dag sedan vi började efter jul, duktigt va? det är så skönt!! Tar 40-45 min, en väg, så det är en bit att gå, men jag är så mycket piggare på dagarna..oftast iaf;)

Nej, nu kallar duschen!

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0