I väntan på duschen...

jaopp, Här sitter jag och göttar mig, dricker kaffe och äter choklad. Inser att mitt sockersug inte direkt blir mindre av det här, men nu är det fasen helg, och jag har behövt helg!
Jag funderar på om lärarna smyger in och kör hårdare med oss nu, för varje vecka är jag bara tröttare, och helt helt, helt slut! Häromdagen kom jag hem från skolan vid 17, la mig på sängen med jacka,vantar,halsduk och mössa, skulle bara andas lite innan jag började med maten, vad händer? Jag somnar! Sover 1,5 timma, det var oh-så gött, men fatta hur trött jag var?
Jag har lagt mig senast 22 varje kväll och ändå håller jag på att avlida när klockan ringer 6:00.. what to do?

I helgen har jag o bella vårt fire-party, vi vet inte om nån kommer, men vi kommer vara där och vi kommer äta våfflor och dricka kaffe iaf :D

btw så är ju the voice the shit!!(höhöhö) Nej, men det är ju asbra! mitt spotify gav upp häromdagen, läste på deras blog att de fått nått virus, så jag dumpade dom och lyssnar numera på Voice, GRYMT säger jag till det!

Trevlig helg vänner:)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0