Jag vet vad som måste göras...

...Men ändå sitter jag kvar här..

Och lyssnar på melissa horn:) Borde gå och handla, diska, städa, duscha och all sån där tråkig skit som man helt enkelt inte orkar göra efter en skoldag! Jag är så trött, vill bara lägga mig och sova, men det går inte, då somnar jag inte ikväll och då förstör jag morgondagen med och sen blir dte bara en enda ond cirkel...

Jag och lilli går fram och tillbaka till skolan varje dag, jag tycker det är skönt och det går ju hur bra som helst när man har nån att gå med också! Men det är liksom inet riktigt någon som tror att vi kommer fortsätta gå, det tar typ 40-45 min, men det går ganska snabbt och det är jätte skönt, speciellt på morgonen!

Känns skönt att det är fredag imorgon, är så himla trött nu i både kropp och huvud! Blir alltid lite extra mycket i  huvudet nu i början av terminen, när de byter uppvärmningar och allt...
Vi har isa i jazz den här månaden, min absoluta favoritlärare, helt underbart är det!!

I helgen ska jag vila upp mig för nästa vecka, sova länge och bara götta mig:)

Förresten vänner! Jag behöver lite hjälp här nere, min fantasi tryter redan på vad jag ska äta om dagarna, blir ganska lätt samma mat typ...jämt:P

Så om ni har några favoriter rätter som är lätta att laga och självklart goda och liite nyttiga sp BITTE BITTE BITTE skicka  över receptet till mig!!:D


btw MIA!!: Madonna ft Lil Wayne - revolver (likey likey)


//Becca <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh! Den var såå bra! ;D



Fortsätt gå, kanonbra ju! :D



När jag ska laga mat blir det nästan alltid lättlagat. :P Jag har en rätt som jag älskar, vet inte vad du tycker om bacon, men i denna rätt är den kanongod.



Koka bulgur (hoppas det finns hos er ;P).

Stek bacon och lök.

Sen kan du välja att steka antingen zuccini (vet ej om det stavas så) eller morot.

Blanda allt sedan i en enda stor röra och krydda med lite peppar. Inte salt eftersom baconen är så salt.



Om du vill kan du ju ha i kycklingbitar istället, men de tar ju lite längre tid att steka.



Väldigt lätt och svårt att misslyckas. Om du hittar på ngt annat än morot eller zuccini att ha i, kan du ju ha det med. :)



Lycka till ;)



Pusspuss<3<3<3

2010-01-09 @ 21:57:58
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0