Lördag

Igår var vi ute på partaj därför har jag varit extremt trött idag, känt mig som en zombie! Men så bara från ingenstans fick jag en massa energi, kan det bero på för lite sömn kanske? I vilket fall som helst så har jag nu städat hela lägenheten!Det var behövligt och känns grymt bra nu! Så nu när kvällen närmar sig ska jag vänta på min tvätt att bli klar, kolla några avsnitt av vänner eller sex and the city och bara njuta av att inte göra något och att inte ha något jag måste göra!
Var uppe hos josefine och lånade sällskapsresan, så det blir nog till att se den ikväll! m-m-m!

"välkomna till våran ö, sluta tänk på regna och snö!
Sola bada o ha KUL, med suntrip över jul"


//Becca

Kommentarer
Postat av: loebis

gött med utgång du :) ha så kul!!

2010-01-23 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0