men lika glad för det är jag

Jag är trött, det är måndag och i mina muskler kunde det lika gärna varit fredag idag.

Igår var en dålig dag, jag var trött o sur o deppig, men man får ha sånna dagar ibland, för idag har vart en mycket bättre dag, mentalt iaf;) haha Inser när jag plockar upp min lunchlåda att den har läckt ut i väskan, hinner blir lite trött o irriterad, men det hinner gå över lika fort, två minuter senare letar jag efter ett papper och tappar hrm.. kontrollen över matlådan, den vänds helt enkelt uppochner, botten upp och pastasalladen rakt ner i knät. hahhaha ja, så det kan gå ibland va!
Så ingen mat för mig, blev lite juice istället;)

Har också mest spenderat klasserna idag med att skaka i musklerna och vara allmänt utan kontroll, men hej, vad gör det! jag får ju iaf dansa :)
Imon blir en bättre dag, eller ja, tekniskt sett inte för att vi har drama(pisspisspisspisss) men jag tänker inte låta draman dra ner hela min dag! Baletten är kul, repar på moderna, kombi till nya fame-låten på jazzen, nej, imon BLIR en bra dag:D

Önska mig lycka till på draman, ska visa upp min scen imon, fick göra dubbelt för lisa inte är där, dumt av mig att föreslå att josse skulle vara med mig och anna, men men;)

Allt ont för nått gott med sig, det är jag helt säker på!
Därför väljer jag att tro att min überdåliga dag igår gör att jag kommer ha en ASBRA vecka!

nu: kaffe<3

//Becca


Kommentarer
Postat av: Loebis

go inställning du har vännen <3

2010-01-19 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0