panik

mitt hår och jag är ovänner... jag ville fläta, håret ville inte flätas, det blev en kompromiss, en ful fläta.. men bättre det än ingen alls antar jag!

Jag har lite panik, mitt hår har ett grått/gult/dystert/vinter-ljus över sig, och det är inte kul, för dte blir mörkare och mörkare för varje dag som går, tänk om jag blir gråhårig..eller brunett!!
nej, kom nu solen och ta hand om mitt hår!!

Idag fick jag gjort min dramascen, väldigt väldigt skönt att få det avklarat, inte det att det var mycket eller en jobbig scen, dte är bara det här med att prata inför folk som inte riktigt är min starka sida, jag avskyr det och får ångest flera veckor innan, helt i onödan egentligen, men så är det.
Men scenen gick bra, det var skönt:)

Mia:
Ke$ha - tik tok och take it off, eller ja, hela albumet animal är faktiskt grymt bra! riktig party-musik hela albumet igenom, det är NICE!!

//Becca

Kommentarer
Postat av: It's Valley Bitch!

Baby för det första är det inget fel med att vara brunett! ;) Och för det andra är jag väldigt stolt över dig! :D Och jag kommer och bosätter mig i erat kök snart med eller utan godsaker mohohahaha ;) (ställ gärna in en säng, eller madrass)"No time to sleep cause if you sleep you don't eat" Saknar dig och ÄLSKAR DIG. Du är bäst <3

2010-01-20 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0