Passa er för KLM!!

Första skoldagen var...soft:D Vi hade välkomstdag, så vi fick välja vad vi ville dansa, fanns två lärare i balett att välja på och två i modernt. Jag och lilli hoppade över baletten och körde på minkas modern, var skit kul! Synd att vi inte får dansa så mycket på hennes klass i vanliga fall bara...

Jag har börjat läsa twilight, eller Om jag kunde drömma som den heter på svenska, vilket jag personligen tycker är ganska dålig översättning, eller? MEN det gör inget för boken, är helt sjukt underbar, en himla tur att jag har tvåan och trean här nere med, annars hade jag nog avlidit:P

Imorgon kör vi på som vanligt i skolan, blir en lång dag direkt, men jag antar att dte är lika bra att köra igång som vanligt! Ska bli riktigt gött att komma igång:D

I lördags när vi flög ner hit lyckades KLM glömma våra väskor i amsterdam, det är 3e gången det händer oss nu, så ett hett tips vänner:Flyg inte med KLM!!!!! Om ni vill ha ert bagage med er hem samma dag vill säga;)
Dom var heller varken speciellt hjälpsamma eller trevliga, vilket självklart inte gjorde saken bättre, OCH planet från amsterdam var minst en halvtimma försenat!! Så nej, det var sista gången jag flög med dom!
Lufthansa, det är grejer det! Lufthansa is the shit:D flyg med dom!! ;)


Nej, nu ska jag fortsätta med twilight:D

//Becca


Kommentarer
Postat av: Mia

ÅH ÅH ÅH! Du kommer stäck-läsa dom! Alla är så otroligt trollbindande och man liksom kommer in en annan värld när man läser dom! Det gör att filmerna blir bättre oxå ;) Fortsätt att läsa läsa läsa! <3

2010-01-05 @ 15:38:24
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0