6,5 Veckor to go..

Ja, okej, jag vet att det kanske inte är sppeciellt positivt tänkande när jag vart hemma i tre dagar och redan börjar räkna ner till jag får åka tillbaka. Men nu är det så att jag inte kan förstå att jag är fast, tvingad, dömd till att vara här i 6,5 veckor till! wtf!!
Så för att klara av det här, så tänker jag nu leva i två veckors perioder!
Såhär då:
Om ca två veckor,några dagar till, så kommer mina kära tyskar och hälsar på mig, Melli och Kathi, de stannar en vecka då vi kommer åka till lisebrg och stugan och så, så då händer det ju lite, så den veckan bli rolig!
Sen när de åkt hem tänker jag bege mig till Köpenhamn över helgen, hälsa på mina kära danskar, sen när jag kommer hem därifrån så är det bara 2 veckor till jag åker hem..
Om jag nu lyckas få tag i en flygbiljett, mission impossible, verkar det som..

Yes, nu tar jag mitt positiva ass och packar upp min väska, det är ju ändå 6,5 veckor...

//Becca <3

Kommentarer
Postat av: loebis

lämnar ett spår... :P

nää men vi ska ha kul så jag kan va positiv åt dig :)

<3

2010-07-18 @ 23:28:19
Postat av: tanja

du klarar det galant babe. Vi hörs imorron på skype <3 kärlek från munchen och en liten tanni

2010-07-20 @ 02:23:36
URL: http://thetanya.romeon.net
Postat av: helena

hej:)

2010-08-12 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0