Brons

Yes igår tog tyskland brons i VM, det är ju inte guld, men hej, jag är nöjd! ;)

Terminen är slut nu.
Det är över nu, herregud det är över nu! Jag är helt slut, jag är totalt utmattad både psykiskt och fysiskt, men nu är året äntligen slut, vi klarade det, jag,lilli och sherw klarade två år i ettan och nu får vi äntligen börja tvåan till hösten.. Jag känner mig överlycklig, samtidigt som jag är jätte ledsen för att jag måste säga hejdå till flera vänner som flyttar hem, eller vidare, helt enkelt bara inte bor kvar här i münchen, det är jobbigt.
Jag har så svårt för avsked, jag tycker det är jobbigt att säga hejdå när man går på lov, då vet man ju ändå att man ska träffas igen, nu säger man hejdå och vet inte när eller ens om man ses igen.

Jag ska försöka slappna av lite de här dagarna, försöka släppa allt lite och försöka njuta av sommarlov, njuta av att inte ha så många måsten eller krav.

Nu ska jag försöka plocka iordning lite i mitt rum sen ska jag gå och äta vietnamesmat :)

//Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0