Countdown...

Wihooou SISTA måndagen i ettan är avklarad! YEEEAAASSSSSS! Fatta hur NICE det är eller!!
Och imon kommer blir ännu bättre för då är det absolut sista tisdagen och det ni, det är inte mycket som kan slå det!
Jag måste upprepa för mig själv antal gånger att det är sista veckan, att det är juli, att jag får sommarlov snart för jag kan bara inet förstå att det är NU, jag är inte alls där mentalt, jag är nog i april/maj någonstans i hjärnan.. men åh vad härligt att det faktiskt snart är slut på ettan! :D

Lilli har skrattat gott åt mig idag, jag sa nått kaxigt och sen spillde jag vatten över hela mig, därefter ropar jag ut:
"Gud straffar sig själv, nu spillde jag vatten över hela mig..."

ja, mina vänner, jag är gud.

//Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0