dum, dummare, BECCA!

Ja fy för satan, nu sitter jag pü münchens fygplats och hatar mig själv, eller ja, jag skrattar en hel del at mig själv med..
Jag skulle ju da akt hem idag, kl 12.15 ffran münchen, trodde jag ;) Men den resan jag egentligen bokat 12.15 var fran göteborg.. great, sa efter en massa massa strul sa sitter jag nu da här och väntar pa att mitt svindyra flyg ska ga vid 17 tiden, för att sedan mellanlanda i Berlin, för att sedan, hoppas jag, landa i Göteborg, med min tur sa kanske jag dyker upp nan helt annanstans i världen, blir en spännande eftermiddag.
Eftersom jag nu ocksa ska flyga med piss-air Berlin sa finns det väl inte en chans pa miljonen att min väska kommer med mig hem..
ahhhhh, dumt dumt dumt! Men ack sa typiskt mig, tur att dom är snälla och söta allihop pa münchen flygplats.. de skrattar nog dock ganska gott at mig pa kaffe-rasten sen ;)

Annars har jag hittils haft ett jätte mysigt lov i münchen, ska bli skönt att komma hem och fa vila lite, speciellt efter idag :P

Sa nu da mina vänner, om jag var fattig förr sa finns det inga ord för vad jag är nu, sa vill ni bidra sa är ni mer än välkommna ;)

Ursäkta alla stavfel och skit, men jag är trött och sitter vid en tysk dator ;)

Nu ska jag nog finna mig lite käk, framförallt ska jag finna mig en stor mega fet kopp med KAFFE!!!!!!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0