En Lördag i juli...

Hahah, det kan man ju inte tro att det är när man befinner sig i Borås, men det är Lördag och det är Juli, snart augusti faktiskt, jösses vad tiden går fort!
Varför man absolut inte skulle chansa på juli är på grund av det härliga Borås-vädret, molning, lite halvkyligt och med regnet hängande i luften skulle jag välja att beskriva vädret som kiligt ;)
Men hej, vad gör det, trots detta kiliga (åh, härliga borås-dialekt!) väder har jag idag både jobbat och joggat, nu sitter jag här i soffan, dricker lite kaffe och tittar halvhjärtat på nått kass tv-program..

Idag har jag lyckats boka flygbiljett hem till münchen, 1/9, jag lyckades med rätt dag, rätt tid OCH bästa va allt mina vänner: RÄTT LAND ;)

Ikväll ska jag och bella ha lite myskväll, vi ska köpa lite götta och kolla på nån bra film(om dte finns nån).
Det blir mysigt! Imon är det back to work!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0