Keep on Kicking!

Mahah, Idag kickade Tyskland Argentinas ass, big time! 4-0 till Tyskland! :D
Jag hoppas verkligen att de tar sig till final, det vore skitkul och sitta på biergarten och kolla på VM-finalen med Tyskland i, det hoppas vi väl på?! :D

I torsdags hade bella prüfung, det gick bra!=)
På torsdag har jag mitt, jag vill väl egentligen bara få det gjort, för efter det har jag sommarlov, gud det känns så overkligt, det känns helt sjukt att jag äntligen, efter två år av ettan, ska få börja tvåan här på iwanson!
Jag är jätte glad att jag gått ett år på kvällskolan innan jag började dagskolan, jag känner verkligen att jag fått ut mycket mer av utbildningen än vad jag tror jag hade fått annars, men nu vill jag bara vidare, vill ha nått nytt, nått mer.. åh vad jag längtar till tvåan :D

Det enda tråkiga med att året är slut är att det är så många som lämnar oss här, känns skit tråkigt, men sånt är väl livet.. tur för mig att min kära roomie stannar vid min sida här på schleissan <3

Nu ska jag nog ta och bege mig i säng, den här veckan har jag vart mega trött, kan bara hoppas på att nästa blir en piggare vecka ;)

//Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0