One week to go...

En vecka kvar, eller ja, 6 dagar om jag ska vara korrekt, kvar till jag åker tillbaka till München. Det ska bli roligt att komma tillbaka igen!
Jag har haft det bra hemma i Borås, njutit av att träffa vänner och familj, och jobbat, ja, det har varit ett bra lov! Som vanligt har jag ju inte lyckats med allt jag hade tänkt och självklart inte hunnit träffa alla jag hade velat, trots att jag faktiskt varit här i två veckor nu, gud vad tiden går fort! Jag har ju som sagt 6 dagra kvar, eller ja, 5 egentligen eftersom jag åker ganska tidigt på lördag morgon,  men dessa 5 dagar är redan planerade från morgon till kväll.. Tur att jag var med familjen i stugan lördag till söndag, då fick jag iaf två dagars vila! :)


Ikväll ska jag på födelsedagskalas hon min lilla kusin, som fyller 18 så så liten är hon väl egentligen inte! hahaha

Jag Ser fram emot att åka tillbaka till münchen, men jag tycker att det känns lite jobbigt eftersom jag är medveten om att det blir mina fyra sista veckor ihop med vissa klasskompisar och nära vänner, men får väl helt enkelt göra det till 4 riktigt bra veckor!!

//Becca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0