Packning vs ...Allt annat!! 0-100

FAIL på mig, det här med att packa, inte riktigt min starka sida.. eller ja, om jag ska vara ärlig, jag är sämst på att ta tag i saker. Jag menar egentligen, packa liksom, det är segt, det är tråkigt, det är jobbigt och jag packar alltid alltid för mycket saker.. Och egentligen, jag kan ju inte packa innan jag åker, för tänk om jag måste använda nått? eller ja, ni vet.. Andra dåliga ursäkter jag kan sitta här och komma på bara för att få slippe.. nej vet ni vad! Nu gör jag det bara.. eller? det är ju ändå 2 1/2 men på tv..

Jag borde ha städat.. aja, det lär ju inte hända, våra kära gäster får helt enkelt hålla sig långt borta från mitt rum imorgon :)

Åh snart åker jag tillbaka och får dansa igen :D Det blir nice! Lite stress med solot bara, kläder och annat grejs som måste ordnas.. men det löser väl sig :)

Imorgon tar Fredrik studenten! Grattis till honom!! ;D
På kvällen ska jag avsluta mitt förlängda lov med tjejorna, sittandes på Lilla torget, snackandes i mun på varandra, delandes på en kanna sangria..eller två :)
Känns som det blir en mysig dag imon!

Gonatt vänner!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Hehe lycka till med packningen!

2010-06-11 @ 18:19:30
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0