Tyskland

Tyskland kickade idag Englands ass, 4-1 till Tyskland, OM det har varit fest på münchens gator idag eller? Nice!
Synd bara att jag är liiiite för trött för att njuta av det helt.
Vi firade midsommar igår, en dag försent, men vad gör väl det? Bättre sent än aldrig ;)
Det var en lyckad kväll/natt/morgon, Midsommar är aldrig så svenskt som utomlands!

Imorgon är det back to school, som tur är har vi en kort dag imon, bara tre lektioner, sen slutar vi 13.20, det ska bli skönt, så får vi nog åka och bada och ha det gött, för nu är det ju äntligen varmt här med :)
Det är bara en vecka och 3 dagar kvar till Prüfung, sen på fredagen har vi avslutningsmiddag och sen får vi sommarlov, känns skönt, välförtjänt!
Då bär det av hem till Sverige, träffa familj och vänner och jobba lite :)
Får besök i augusti av två tyska vänner, ska bli kul! Funderar också på att ta mig en liten tur till Köpenhamn, bara för en helg, skulle vara mysigt!

Nu ska jag sova, jag är helt slut idag, känner mig lagom laddad för en ny vecka, men hej, när gör man egentligen det? ;)

Gonatt vänner!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0