Ursäkta avbrottet

Ja, egentligen var det ju meningen att jag skulle leverera ett vm-special varje dag, eller åtminstonde varannan. Det har ju inte hänt. Detta ber jag självklart om ursäkt för och lovar att inte bättra mig. Det kommer när det kommer. Jag planerar iaf att hinna Italien, Danmark, Brasilien och självklart finalisterna. Portugal är nog värda en specialare också.
Men, det har ju varit lite mycket att göra den här veckan. Dock inte så länge till. Igår stannade vi två timmar extra i skolan för att träna till stüchenweise och mitt lunchintag den dagen var minimalt. Jag hade världens hål i magen (det spred sig även upp till hjärnan) på cykelvägen hem. Sen var jag tvungen och lägga mig på mitt golv en stund.
Idag ska jag göra klart min jazzkombi, vi har pedagogik-prüfung imån. Och så ska jag och Edith göra våfflor. Det är ju egentligen något som bara får göras på torsdagar men vi kände att ett litet undantag går bra idag.
Nu känner jag att jag börjar få hål i magen igen. Jag måste gå och laga mat.
Vi syns snart.  Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0