I knew it...

FAN! Jag som har skrytit så, vi har haft helt fantastiskt väder här i münchen men nu, idag, har det regnat hela dagen, okej, det kan jag ta, men nu!! Nu har vi blivit blessed med snöblandat regn!! GAAHH, Jag pallar inte en till vinter, nu var jag inställd på vår, VÅR VÅR VÅR inte en till vinter, det här suger!

Från ingenstans så har min högra hälsena bara bestämt sig för att nu är det nog, bara sådär? Förstår inte alls vad problemet är, men joho då, nu är den upprörd, antagligen för att vaderna är lite smått hårda som sten.. Så idag fick jag vara en snäll flicka och hoppa på cykeln till skolan, vågar inte promenera så låntg, kan nog inte heller för den delen. Åh dålig dålig dålig timing att få problem med hälsenan. Men inte så mycket att göra åt, hade som tur är bokat in en tid hos en läkare imon som skulle knäcka ordning på min rygg, får nog ägna den tiden åt min kära hälsena istället ;)

Men jag är ganska glad ändå =) Imon ska vi ha andrew i hip hop, DET mina vänner är big time nice!! för det första är han grym, för det andra betyder det hip hop TVÅ gången den här veckan, m-m-m :D

Lee stackarn har lyckats bli sjuk nu, vi byter av varandra, förra veckan jag, denna veckan hon, hoppas på att vi är friska och hela tillsammans nästa vecka, vore ganska kul :)

Nu har jag vart och handlat, vet inte om det blev något vettigt men det märker vi väl!

Dags för en dusch kanske..

Ha en bra kväll!

/Becca

Kommentarer
Postat av: lilli

allt löste ju sig rätt bra ändå. Idag var det sol. Läkarn hann med både hälsena och knäcka din rygg. Och ingen inflammation. Plus att andrewklassen var grym. Nu fattas bara att jag blir frisk..

2010-03-03 @ 17:44:18
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0