Längtan till april

Åh jag längtar så till april!!
1/4-5/4 kommer Sanna :D
7/4-12/4 kommer Mamma :D
14/4-19/4 kommer Ida :D
Veckan efter det kommer jag förhoppningsvis lyckas ta mig några dagar till milano på lovet!

Åh April kan ju inte bli annat än en bra månad! Ska bli så himla kul!

Idag somnade jag när jag direkt när jag kom hem fårn skolan, vaknade vi nio-tiden, har nu ätit, druckit lite kaffe och inser att det är dags att lägga sig igen, gud vilken rolig dag.. inte..

Just nu har jag en down-period dansmässigt, jag får inte oirdning på någonting, känner mig allmänt lost, min kropp lyssnar inte på mig troligen för att min lilla hjärna verkar befinna sig någon helt annanstans i världen.. undrar vart... Förhoppningsvis på något exotiskt härligt ställe ;)

Imon har Wella castings för hårmodeller, min plan var ju egentligen att gå dit, just nu känns det som att vi får se lite hur det blir, känner inte tat jag orkar dra med mig dusch-grejer till skolan och åka direkt efter, så hinner jag hem emellan så okej, men annars hoppar jag nog det..

Har bestämt mig för att spara ut mitt hår nu med, vill helst ha tillbaka mitt långa hår, men det verkar ju inte gå att få det bara sådär? det suger.. Men ja, att gå och bli hårmodell är väl kanske inte det smartaste man kan göra då..

NU kallar sängen!

Ta hand om er vänner, hälsa min hjärna om ni ser henne ;)

//Becca <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Babyyyy sooon sooon <3 :D kommer gå så fort. Älskar dig!

2010-03-14 @ 12:54:56
Postat av: vicky

hittade in här idag... gud så längesen det var jag läste eran blogg... kanske ett år sen eller något.

låter som att det går bra med dansen för er! kul!

men, hoppas ni har det bra i tyskland tjejer! ta hand om er! =)

/vicky

2010-03-18 @ 01:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0