Sömn

Sömn är något jag just nu känner att jag har lite dåligt med, ja okej, det blev lite sent i fredags och ungefär lika sent igår, men kul var det och det var det värt.
Idag har jag varit hos min lilla münchen-familj och allmänt ignorerat allting jag borde ha gjort, typ städa, tvätta,sova och tja, ni vet, allt det där man bara inte pallar ibland.

Igår var vi på 60-tals fest, mycket trevligt, om ni går in på lillis blogg (tror hon är länkad här vid sidan va?) har hon lagt upp några snygga bilder ;) Jag har inga, lyckades glömma kameran hemma igår, nice ;)

Nu ska jag nog hämta lite chips och lägga mig ner i sängen igen!

Det ställdes om till sommartid idag, det vosste inte jag, det visste verkligen inte jag, det betyder att jag var ute en timme längre än vad jag trodde inatt och att jag försov mig en timme imorses, härligt härligt ;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Men nu är det fanimej städat :D :D

2010-03-31 @ 15:27:51
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

Rebecca Pettersson! Jag tycker att det är dags för dig att komma hem snart! För nu var det faktiskt väldigt längesen du va hemma! Jag vet, jag borde komma ner till dig oxå! Och jag VILL! Jag ska försöka planera in ngt som jobbet går med på oxå ;)



Jag saknar dig ju väldigt mycket! <3<3<3



P.S. vad hände med spellistorna? ;) D.S.

2010-04-11 @ 23:54:24
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0