3 lektioner kvar...

Idag är det torsdag, äntligen, imorgon är det fredag, 3 lektioner kvar i skolan sen mina kära vänner får jag gå på lov! Gud det ska bli helt underbart, jag vet att mycket beror på att jag ställt in mig på lov, men jag kan knappt vänta, de här två veckorna har bara gått så himla långsamt! Speciellt den här veckan, den har verkligen varit låååååång!! Men imon, mahhaaa imon ska jag njuta av kaffe efter skolan, sen ska vi ut på party för att fira LOV och så är lillis bästis Pillan här och hälsar på, eller alltså hon kommer imorgon :)
På lördag åker jag och bella hem, 19.35 lyfter vi från tysk mark och 21.25 landar vi på svensk mark, åh vad underbart! Senast jag nuddade svensk mark var 2a januari, så nu är det verkligen dags!

Nu hade jag tänkt städa iordning och fixa lite, men jag orkar bara inte, kanske borde lägga mig och sova istället, det lockar 100 ggr mer..

Gonatt vänner!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0