...and we're back!

wtf! pissvecka!! Så får man inte skriva, anyways..
Om måndag var illa är onsdag KASS, härligt...

Imorgon har ja pedagogik-prüfung, tror jag skrev det sist med, kul för er.. det är nog det enda jag gör i skolan imon.. ska bara hitta nån bra låt till...

Idag har jag funderat på mitt solo, lyssnat på olika låtar gungat i takt till musiken o.s.v, tur att jag har nella som coachar mig över facebook, hon är allt guldvärd den där nellbus <3
Tyvärr känner jag mig inte mer förberedd för ett solo för det...

Nu sitter jag, som vanligt när jag skriver, och dricker kaffe, det är ju tur att kaffe finns!

Åh idag är det bara 17 dagar kvar till jag åker hem! 12 skoldagar kvar! wiihouu!


För att avsluta inlägget lite glatt så fyller min kära mor år idag!
så Grattis mamma <3

//Becca

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tänker på dig! Skickar massa energi via telepati till dig! :) SNART KOMMER DU! <3

2010-05-07 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0