Bad Day

Dagen började ganska bra, vaknade och var inte, som vanliga måndagar, speciellt trött utan faktiskt hyfsat pigg.
Men sen gick det rakt ner, hela dagen har endast arbetat sig neråt, fy fan, det är väl synd att säga att det har varit den sämsta dagen i hela mitt liv, men den ska absolut räknas till en av de värre, den har liksom gått emot mig mer och mer, kan den inte bara ta slut? Som tur är så är ju klockan strax åtta så det är ju inte så långt kvar, tack gode gud för det!

Jag ska snart gå ut och gå av mig dagen, just för tillfället har vi mulet o regningt i münchen, det gör mig inget, perfekt promenadväder.

jag hoppas på en bättre dag imorgon, men efter en dag som den här kan det väl endast gå uppåt?

Om mindre än tre veckor åker jag hem till Sverige, till Borås, det blir skönt, skönt med lite miljöombyte, skönt att komma ifrån skolan och allt, trots att vi ganska nyss haft en veckas lov känner jag mig inte ett dugg utvilad och kan knappt vänta till vi får lov igen!

Jag är lite trött på allt, allt är likadant hela tiden och inget går som jag vill att det ska gå, bagateller för vissa, sjukt irriterande för mig ;)

Ser fram emot en prommenad i regnet och sen duscha och sova, ladda batterierna, 15 dagar kvar i skolan, eller blir det 14 kanske, tror vi är lediga nästa torsdag, phu 14 dagar i skolan, det  SKA gå! PEPP PEPP PEPP!

//Becca



Kommentarer
Postat av: joskyposky

peppa peppa peppa! snart kommer vi till sverige!

you know where i live if you need me! <3

2010-05-05 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0