Bättre :)

Ja, idag var en bättre dag, som tur var! Inte bra, men bättre än igår!

Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe, det är gött! Sitter ocg funderar på om jag kanske skulle ta tag i mig själv och börja fundera på allvar på mitt solo eller om jag ska göra som jag brukar, förtränga det hela ;) Det känns bara så himla jobbigt, jag vet inte vad jag vill göra, vet inte hur det ska vara och jag vet inte vad jag ska ha för musik, det är ju löjligt, solot ska liksom vara 1 minut, vilket är ingenting, men åh vad mycket jobb det innebär, drygt...

Har pedagogik-prüfung på torsdag, ska bli skönt att få det gjort, äntligen!

Sen funderar jag på om jag borde städa, det var kanske liiite för länge sen nu :P plocka in tvätten iallafall kanske, nej, eller så sitter jag bara kvar här och tittar på friends :D

En dusch skulle väl kanske inte skada... Det får det bli ;)

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0