Cheerios

Igår spenderade jag hela dagen liggandes i min säng och tittade Cheerleading SM, live på web-tv, åh det var så kul, nu är jag helt inne i min egna lilla cheervärld :D underbart!

Imorse tittade solen fram, efter  hundra år av mulet o regn här i münchen fick jag stora hopp om att detta skulle bli en sån där härlig dag osm avslutades med goda vänner och kaffe i parken, but no, så varmt var det inte, jag hoppas dock på att solen var en liten teaser på vad som komma skall, för nu är jag trött på sverige-väder i münchen, speciellt när jag hör att det är münchen-väder i sverige...

På lördag bär det av till schweden, så okej, münchen-vädret kan få vara kvar i sverige ett tag till då, så länge jag är hemma iaf..

Gud vad det känns härligt med 4 skoldagar kvar, känns tyvärr som en evighet, men hoppas på att det hela ska gå snabbt o smärtfritt!

Nu borde jag absolut ta mig en dusch, för både min och andras(läs lillis) skull ;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Lilli

Och nu är det bara TVÅ skoldagar kvar! För dig =) För mig är det en. Hehe..

2010-05-19 @ 17:17:15
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0