Marabou

I münchen finns det ju faktiskt en möjlighet att få tag på marabou choklad,den möjligheten heter Karstadt och är ett köpcenter som vi älskar, bara för maraboun!
Men nu när jag ligger här i min säng i Svrige och mitt kära Borås inser jag att det är stor skillnad på maraboun jag köper här i Borås och maraboun jag köper på Karstadt i münchen, den är oh-så mycket godare i Schweden...

Idag är jag lite trött, lite bitter och bara allmänt ointresserad av omvärlden, har varit på middag hos mormor, det var mysigt, men nu vill jag bara ligga i min säng o slökolla på svensk dålig tv, tror att det är nån av Bring it on filmerna på 3an just nu, sweet ;)

//Becca


Kommentarer
Postat av: Lilli

Roomie <3



Hoppas allt e bra där hemma i Borran, både med dig å Bella. Marabou lät gött. Skulle nästan kunna ta mig en sväng in till nossebro för att köpa.. :D Puss

2010-05-31 @ 11:25:14
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0